4 Mayıs 2015 Pazartesi

Lada Samara - 1/43

1/43 boyutunda Lada Samara (Sputnik)










7 yorum:

  1. Satilikmi bu model 5359448774 e mesaaj atiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Modellerimin hiçbiri satılık değil. Satın almak istiyorsanız, facebook'ta 1/43 modellerin takas/satışı için kurulmuş gruplar var, o gruplara üye olmanızı tavsiye ederim.

      Sil
    2. Sinan abi. Hayırlı akşamlar.. Babam bu mart ayinda rahmetli oldu..BABAM in lada samarasi var hala beende kullanıyorum.. Bir tane resmi var. O resi. Deki gibi resmini icine koyup hatira olarak saklamak istiyorum.. Lütfen yardımcı olurmusunuz.. 05399560300 rica ediyorum abi

      Cok aradim ama bulamıyorum

      Sil
  2. Ladasamara bordo renk bes kapi maket araba ariyorum.. Babam in arabasiydi mart 12 2021 de vefat etti. Hatira diye almak istiyorum.. Yardimci olurmusunuz.. 05399560300

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başınız sağolsun. Arama yapınca şunu buldum:
      https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-hobi-oyuncak-diecast-model-lada-samara-919803207/detay

      Sil
    2. Evet abi bunu bende buldum.. Ama bes kapisi lazim.. Tamda bu renk.. Yardimci olursan abi çok sevinirim.. 05399560300

      Sil
    3. Görebildiğim kadarıyla Türkiye'de yok. Azerbaycan sitelerinde var, oraya gidip gelen olursa sipariş et derim. Ya da Facebook'ta diecast araba satış ve takas grupları oluyor, oralara üye olup satan olursa diye takip etmek gerekir ama kolay kolay çıkmaz.
      Bir diğer imkan da, beyaz renk alıp akrilik boya ile boyamak.

      Sil