13 Aralık 2014 Cumartesi

Fiat Linea - 1/43 Norev

1/43 boyutunda Fiat Linea
Üretici: Norev






10 yorum:

  1. Mrb bu ürünü nerden temin ettiniz acaba bende arıyorum henüz bulamadım bilgilendirirseniz cok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Bu modeli Bestel Hobi isimli mağazadan sahibinden.com aracılığıyla almıştım ancak şimdi baktığımda kalmadığını gördüm. http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-hobi-oyuncak-diecast-model-fiat-linea-204987260/detay adresinde şu anda satan var, fakat fiyatının uygunluğu tartışılır.

      Sil
  2. Mrb bu ürünü nerden temin ettiniz acaba bende arıyorum henüz bulamadım bilgilendirirseniz cok sevinirim

    YanıtlaSil
  3. ürünü nerden alabiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu anda nereden bulunabilir bilmiyorum, bu alana meraklı olunca denk geliyorsunuz bir şekilde. Facebook'taki "1/43 diecast satış ve takas grubu" isimli gruptan bulabilirsiniz belki : https://www.facebook.com/groups/398504746977440/

      Sil
    2. Bende var 0534 883 12 57

      Sil
    3. Merhaba hala var mı sizde satmak isterseniz ilgileniyorum

      Sil
    4. Merhabalar, satılık değil, teşekkürler.

      Sil
  4. Hala satılık mı

    YanıtlaSil